Sveikos gyvensenos įgūdžių formavimas, dalyvaujant tarptautiniame Erazmus+ projekte

2020-12-02 (atnaujinta 2024-05-14)

Dalyvaudami tarptautiniame Erazmus projekte, lapkričio mėnesį 6b klasės mokiniai, padedami anglų kalbos mokytojos J. Pilsudskienės išsikėlė sau uždavinį – išsiaiškinti kiek aktyvus ir sveikas yra jų pasirinktas gyvenimo būdas. Tam tikslui pasiekti buvo pasirinktas dienoraščio metodas.

Pirmas žingsnis - pildyti dienoraščius ir vykdyti savo kasdieninių įpročių stebėseną, bei analizę.  Pirmoji savaitė buvo skirta tik nusistovėjusių įpročių stebėsenai ir dienoraščio pildymui, tuomet anglų kalbos pamokų metu vyko išsamūs aptarimai, atliktos analizės. Antrąją savaitę, stengiantis pagerinti gyvenimo kokybę, mokiniai mokėsi gyventi kuo sveikiau ir aktyviau, derinant nusistovėjusius įpročius ir atliktų stebėjimų korekciją: daugiau laiko praleido sportuodami, vaikščiodami gryname ore, skaitydami. Trečiąją stebėjimo savaitę mokiniai atidžiai sekė savo pasikeitusią dienotvarkę ir analizavo skirtumus, kurie išryškėjo susumavus galutinius tyrimo rezultatus. Šeštokai fiksavo ženkliai pasikeitusią situaciją. Tokios veiklos kaip skaitymas, meditacija, atsipalaidavimo pratimai pagaliau atrado savo vietą jaunų žmonių gyvenime. Pasivaikščiojimas gryname ore įgavo naują pagreitį, o sportas tapo artimesnis ir patrauklesnis.

Sveikata – didžiausias mūsų turtas ir ją rūpintis turime kiekvienas.

Savo ugdytinių veikla džiaugiasi anglų kalbos mokytoja metodininkė Jūratė Pilsudskienė

Straipsnio nuotrauka Straipsnio nuotrauka Straipsnio nuotrauka Straipsnio nuotrauka Straipsnio nuotrauka